Ma simt discriminat

De ce spun asta? Iata de ce:

Totul a inceput cu mai bine de o saptamana jumate in urma. Eram acasa cand la un moment dat, observ ca anumite posturi TV se vad prost (prost insemnand o banda destul de groasa, albastra, in partea de sus a ecranului, care distorsiona imaginea). Cum era normal am facut sesizare la RDS/RCS. La o saptamana dupa sesizarea mea (sambata mai exact) ajung si pe la mine omuletii de la cablu.

Primesc un telefon de la sotie care imi spune ca: „problema nu e de la ei e de la noi” si mi-l paseaza pe unul din omuleti. „Domnu, imi spune el, aveti TV tuner?

Da, raspund.

AAAAAAA, pai aveti tunerul busit, am masurat semnalul si aveti semnal.”

OK… in momentul asta a inceput sa imi creasca tensiunea. Adica dupa logica mea, era normal sa am semnal. Sesisarea facuta nu a mentionat ca nu am semnal. Era vorba de anumite canale care nu se vad cum trebuie. Acuma tot dupa logica mea, daca era busit tunerul tv de ce anumite canale s-au vadut bine iar altele nu?

Eu: Nene, tunerul nu are nici pe dracu. El merge si merge bine (in afara de asta am schibat tunerul cu un altul si in mod curios aceleas canale se vedeau prost).

El: Dar vecinii dumneavoastra au aceeas problema?

Eu: Nu ma intereseaza vecini, ma intereseaza la mine ce e. SI DA am un vecin caruia ii merge prost cablu. Parinti mei care stau la 3 case mai in jos.

Inchid si il sun pe al meu tata si ii spun sa se duca pana la mine.

Nervos, inchid magazinul in care eram si fug acasa. Ii gasesc pe omuleti la ai mei acasa, surubarind la un cablu mufat tot de ei. Ii intreb care este problema ei sustin in continuare ca nu e o problema de la ei, la care in mod normal in creste iar tensiunea si le spun:

Domne ma vezi imbracat mai prost sau ce? Arat a tamp sau a prost? Cum imi poti spune ca e problema la mie cand e vorba de puterea semnalului? Am eu acces la frecventele voastre la modul in care emiteti? NU! pai si atunci.

Pai domnu stai sa vedeti ca e posibil da totusi nu cred ca e de la noi, ca aveti semnal…

Ma intorc si plec pana mai aveam control asupra actiunilor mele. La nici 10 minute apare din nou nenea omuletu cu o chestie in mana.

Pot intra?

Puteti.

Se baga sub birou si pune chestia in continuarea cablului care venea de la ei. Deschide un explorer si mai butoneaza el acolo ceva. Ii spune lu’ nenea colegu ca semnalul e prea slab si sa ii aduca un nu stiu ce. Ii aduce ala nu stiu ce- ul ala, si in schimba cu chestia. Revine in explorer, mai butoneaza el ceva, si pe urma ii spune tot lu nenea colegu ca de data asta semnalul e prea puternic, da nu are prea mare importanta. Problema mea cu canalele inca mai persista, dar cel putin unul la care ma uitam eu mai mult, nu mai are dunga. Acum doar vibreaza. Le mai spun ca tot saptamana trecuta am avut probleme si cu internetul iar aia cu siguranta nu e de la tuner. Mai verifica el ceva dupa care imi spune ca mai mult de atat nu are ce face. Sa fac bine si sa imi iau un TV-u si sa las tunarul in masa mare. Pe TV totul e ok.

BOOONNN, la nici 30 de min de la plecare astora imi pica netu. Cum deja sunt obisnuit cu acest lucru incep cu toti pasi pe care in mod normal tanti de la telefon ma pune sa fac. Adica:

1. restartez pc-u

2. restartez modemul (sunt pe modem nu pe fibra pentru ca stau la casa iar la casa nu pupi tu asa usor fibra)

3. resetez router-ul

4. Disable/Enable la conexiune

5. Ii dau si un Repair la conexiune poate, poate, o ia din loc.

NIMIC.

Sun la tanti

Op: RDS/RCS, buna ziua, numele meu este TANKTIA OPERATOARE cu ce va pot fi de ajutor?

EU: nu merge netu, a foust niste omuleti de la dumneavoastra pe la mine acu’ 30 de min, a mers, acu nu merge

Op: Haideti sa vede, pe ce nume e contractul?

EU: pe al meu

Op: La ce adresa

EU: asta de aici

Op: OK, am verificat. Cate calculatoare aveti legate la net?

EU: Momentan unu. Asta care nu merge

Op: Haideti sa incercam sa resetam modemul …

EU: am restartat si modemul si router-ul si calculatorul si nimic

Op: ok, calculatorul e legat prin router?

EU: DA

Op: atunci o sa va rog sa il puneti pe direct ca nu am cum sa verific

EU: pls stand by

EU: DONE

Op: acum va rog sa mergeti cu sagetica pe menul start click, run, acolo scrieti CMD, enter

si scrieti BLA BLA BLA

Dati un disable la my connection

bla bla bla

Acu un enable

Merge?

EU: pentru moment da, am si eu o intrebare. Stiti am si un macintosh si acolo nu am start si CMD si my connection acolo ce fac?

Op: Ne pare rau insa noi nu oferim asistenta tehnica decat pentru windows

EU: Bine, o zi frumoasa”

OK… mai sunt talangi care prefera sa zicem Linux-ul sau MAC OS-ul, ei platesc un serviciu. SI banii lor sunt la fel de buni ca a celor care utilizeaza Windows-ul. Ei de ce nu au dreptul de asistenta tehnica?

Am observat un lucru. Daca esti mai tamp din fire si nu le ai cu calculatoarele, domnii si domnitele de la RDS/RCS incearca sa te faca la masea, chiar daca vina o au ei, vor face in asa fel incat sa te simti tu de vina ca au niste servicii de 2 lei. Partea trista e, ca exista altii care sa iti ofere o alternativa. Poate vor fii unii care imi vor spune: Frate i-ati internet de la Clik net ca e foarte tare si o poti gasi si pe Jane. Sau sa trec pe Cosmote sau pe UPC sau Atlas sau care mai sunt. OK, o sa spun eu, dar cu ce is astea mai altfeli ca RDS-ul? Cu nimic va spun, pentru ca toti angajatii lor sunt romani. Iar romanul incearca de fiecare data sa arunce pisica moarta in curtea vecinului. Ei nu gresesc si chiar daca gresec nu e din vina lor.

Asa ca pentru moment incerc sa ma descurc de unu singur cu ce am si sa sper ca poate intr-o zi, vor venii extraterestrii si vor cuceri planeta.

aparate foto digitale

Speak Your Mind

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.