Doua mizerii tipic romanesti…

Afara sunt aproape 24 de grade (PLUS) in casa, caloriferul arde. Cei de la Termoficari s-au gandit ca, poate si acum murim de frig. Sunt curios cand se vor gandi sa opreasca incalzirea (in decembrie poate?!?). Nu ma luati cu “stii in principiu se poate opri caldura la intrare in bloc sau de la calorifer”ca va iau la bataie. DA se poate. Insa retardatii de la intretinere nu vor sa opreasca (poate iau comision de la Termoficari dupa fiecare fraer care plateste?!?), cat despre opritul caldurii de la calorifer, DA si asta se poate oprii, insa in acest caz tot platesc. Ce e de facut?

A doua mizerie e marca RDS. Da, jegosii care ne “furnizeaza netul cel de toate zilele”. Dupa 7 minute de asteptat in telefon, au avut amabilitatea sa imi raspunda. (o fi modul lor de a ma face sa ascult mai multa muzica?!?). Dupa ce ma prezint, salut, imi spun durerile, ii intreb daca nu au din gresala o avarie in zona. Evident ca raspunsul domnisoarei de la capatul celalalt al firului a fost unul negativ. Dupa ce ma ia cu (deja) obisnuitul text (aveti router (de parca ar conta daca am sau nu) ma pune sa reinstalez iconita din network … evident nu aici era problema. Dupa ce o satisfac pe interlocutoarea mea cu numarul eroarii, recunoaste ca e de la ei problema si imi spune ca se va remedia in cel mai scur timp. (au trecut 4 ore si problema persista, am net, nu am net, am net, nu AM…)

Indiferent ce faci, indiferent ce hardware ai acasa, problema va fi mereu a ta. Daca nu e echipamentul din dotare, cu siguranta e pozitia apartamentului fata de soare, sau mobilierul din casa, sau etajul la care stai. Nici odata nu va fi vina incapabililor de la RDS.

NOTA: nu trebuie generalizata constatarea de mai sus. Cunosc cel putin un individ care lucreaza la eRDeSh ( Mortu’-le despre tine vorbesc), care cred eu ca e mult mai capabil decat 98% din colegii lui.

aparate foto digitale

Comments

  1. Vezi tu, intr-un dispecerat trebuiesc generalizate problemele pentru care se primesc apeluri, iar dispecerii trebuie alesi in concordanta cu generalizarea respectiva. Asadar, pentru ca:
    – in general, cei care suna la dispecerat nu au cunostinte prea vaste de networking,
    – in general, cei care raspund la telefon nu au cunostinte prea vaste de networking,
    cei care cunosc domeniul sufera putin 😀
    P.S. Intotdeauna greseala e cautata la client prima data 🙂

  2. Iti multumesc pentru mentiune, o iau chiar asa cum e … a buna! 😀
    Ce tine de erdeesh imi place sa-l las unde ii e locul … acolo la sediu. Daca te pot ajuta stii ca o fac cu placere, dai un țâr 🙂

Speak Your Mind

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.